All on four nedir;

All on four implant hiç dişi olmayan hastalarda iki tanesini düz diğer iki implantıda belirli açılarla yerleştirerek 4 adet dental implant üzerine diş protezinin sabitlenmesini sağlayan bir tekniktir.

All on four yönteminin özellikleri

1)Hiç dişi olmayan hastalara aynı gün bir cerrahi işlem ile sabit bir geçici diş protez yapılmasına olanak sağlar.

2)kemik genişletme kemik ilavesi sinüs boşluğunu yükseltme gibi ileri cerrahi işlemler uygulanmadan işlem yapılabilmektedir.

3)bulantı refleksli , takıp çıkarma diş protezi kullanamayan hastalar için uygundur

4).diş yapımı için gereken tedavi seansları sayısı daha azdır.

5)Yurtdışında yada şehirdışında yaşayan hastalar için daha az sayıda seans gerektirdiği için tercih edilmektedir.

All on four implant tekniği kimlere uygulanır?

All on four tekniği tedavi aşamaları;

Tedavi planlanacak hastalara dateylı bir klinik ve radyolojik muayene yapılması gerekmektedir.gerekirse bilgisayarlı tomogrofi alınarak üzerinde ölçüm yapılarak planlama yapılması gerekmektedir.iki aşaması vardır protez ve cerrahi.

Cerrahi yapılan gün hastaya planlanan şekilde dört implant yapılmaktadır.ardından hastaya geçici diş protezi yapılmaktadır. 3 ay sonra hastanın geçici dişleri sökülüp yerine daimi diş protezi yapılmaktadır.

İmplant tedavisi sonrası ağrı olur mu?

İmplant uygulaması sonrasında her operasyondan sonra beklendiği gibi bir miktar ağrı ve şişlik gözlemlenebilir. Ancak bu şikayetler önerilen tavsiyelere harfiyen uyulduğunda verilen ilaçlar düzenli şekilde kullanıldığında rahatlıkla kontrol altına alınır.

All on four işlemi başarılı bir yöntemmidir?

Yapılan çalışmalarda görüldüğü üzere all on four işlemi orta ve uzun vadeli takiplerde başarılı bir yöntem olarak öne çıkmaktadır.